Mitt mya hundliv

Det har snart gått ett dygn sedan vi hämtade Selma. Allt gick fantastiskt bra i bilen. Hon la sig bredvid mig och sov i princip hela resan. Väl hemma gick hon lite halvt förskräckt, halv nyfiken in i lägenheten. Hon har redan hittat sitt favoritställe, mitt på golvet i vardagsrummet. Hörn och väggar är nämligen lite obehagliga i en liten valps ögon.
 
Natten gick också över förväntan. Lite krångel att få henne att gå runt sängen, antar att väggen var för nära. Vi avgränsade sedan hennes utrymme så hon inte ville kissa där. Det funkade rätt bra, förutom att Husse och Matte var väldigt, väldigt sega första gången. Varannan timme tycker hon är helt okej att kliva upp för att kissa... Inte riktigt okej enligt mig, men hon lär sig nog snart :)
 
Nu till det roliga: BILDER!
 



Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken fin hund! :)

2012-10-28 @ 10:40:19
URL: http://linniengland.blogspot.com
Postat av: sara

Åh Selma är ju supersöt! Jag skulle inte kunna uppforstra en så söt hund, jag skulle skämma bort den.

2012-10-29 @ 07:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0