Och lite reklam på det

Tänkte, att jag som är en sådan storbloggare (idag har bara två personer läst min blogg, buhu :( ) tänkte jag passa på att tipsa om en produkt som är asbra (med förhoppningen om att företaget sedan ska skänka mig en livsförbrukning av den). Kanske lite snålt, kanske rätt omöjligt, men jag blev så glatt överraskad av resultatet att jag måste dela med mig!
 
Här kommer därför ett onödigt sjukt inlägg om en badrumsspray. Och då inte vilken badrumsspray som helst, utan den från Änglamark (finns på Coop). Ända sedan vi flyttade in på Stippan har vi haft en bitvis randig badrumsvägg pga gamla förkalkningar. Har sprayat den med diverse gifter, skrubbat som om jag var på OS i Curling osv. UTAN resultat. Senast när vi handlade rengöringsprodukter tänkte jag, nu jävlar i mig ska jag ta tag i det här med giftiga städprodukter. Köpte därför gamla hederlig såpa och diverse produkter från Änglamark. Var lite skeptisk, tänkte att miljövänligt inte riktigt lyckas få det rent. Men, vilket skämt det var! Klart miljövänligt alltid är bäst. Borde ju jag som grönis veta, egentligen. Men vissa saker tar tid för mig (som att göra slut på en flaska badrumsspray så jag kan byta till ett bättre alternativ). Hursom, sprayade väggen och badkaret, gjorde en kopp te under, spolade av väggen, torkade med en trasa. RENT blev det! Sådär skinande rent som det bara blir på Ajaxreklamen. Helt galet! 
 
Shit, det här var verkligen inte ett bra inlägg, men måste nog publicera det ändå, för, så sjukt bra vad den där lilla sprayen! KÖP den! 
 
PS, är den verkligen det bästa miljöalternativet? Eller är jag bara lurad av en miljövänlig framtoning på förpackningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0