Insidan av lägenheten

Håller på att komma igång med min andra C-uppsats. Vet inte riktigt hur jag tänkte egentligen, minns ju hur jobbigt det var förra gången, men också att det var en riktigt rolig utmaning. Den här gången skippar jag en massa stressande engagemang samtidigt och hoppas på det bästa. Har istället, som nog inget missat,skaffat en hundvalp. Är därför rätt låst vid insidan av vår lägenhet. Hon får ju konstigt nog inte följa med på UB.. Jag hoppas innerligt att det ska gå bra. För visst bör jag kunna slänga ihop en uppsats till vecka 2? 30 sidor är ju ingenting. Har ju redan skrivit ca en tiondel av orden. 
 
Vet egentligen inte vad jag ville ha sagt med det här inlägget, mer än att jag ville skjuta lite på att formulera en väldigt problematiskt problemformulering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0