På resande fot!

Jag känner mig nästan som en nomad. Förra helgen var jag i Dorotea på besök hos svärmor för födelsedagsfikande, i eftermiddag åker jag tåg till Uppsala för spontanhäng med världens bästa Lotta för att nästa torsdag kliva upp i ottan för en Hemavanresa!
Det bästa med den här kursen är nog att den är så slapp att jag för en gångs skull kan resa en sväng!
Annars då, jag har lite framtidsångest. Eller sommarångest. Vet inte vad jag vill göra. Sökte JÖKEN igen som backup. Jag vill mest gå på aktioner, som jag fick känsla för i Dorotea. Köpte den här fina ljusstaken som jag putsat upp. Funderar att måla den svart (nu är den kromad). Men det får vänta till sommaren då det går att spraya ute. Jag gillar att köpa gamla grejer, fixa till dem och sen kunna skryta lite med att jag gjort det själv. Skrytbyggen så att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0