Fröken Duktig säger adjö

Vet att jag misslyckats fatalt med mina månadslöften. Kanke inte var en perfekt idé, men under februkari försökte jag att vara mindre duktig, eller lägga press på mig själv att vara duktig. Göra saker för att de är roliga, inte för att de är måsten. Jag lyckades rätt bra med tentapluggningen, må jag då säga! 24,5 poäng, så klarade mig med 0,5 poängs marginal. En sensation i mitt liv. Har alltid, på alla tentor haft som mål att få ett VG, vilket inte är speciellt lätt när gränsen ligger på 80-85 procent rätt hos MKV på tentor. Det slopade jag den här gången. Visst, kändes som att det gick lite bättre än vad poängen visar. Men bäst av allt, det kändes som jag hade förstått vad vi höll på med, istället för att stressa över att lära mig utantill.
Annars då, jag har tagit på mig att vara kassör i GS, får se hur det går. Aldrig varit det förut i någon förening såå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0