Det smittar av sig

Har klarat mig länge utan förkylning den här vintern, men i förrgår bosatte sig ett rivjärn i halsen och en slemig, gammal snorsnigel i lungorna. Inte supersjuk, men ack så trött i kroppen jag är. Som salt i såren har jag mens också. Dubbelsuck!
Men, inte det som smittar av sig, utan den där filuren Anna. Hon lägger alltid ut en massa finfina bilder på rum och kläder, har inspirationsmappar och grejer på datorn. Jag, som kollar alla hus till försäljning i länet regelbundet, har nu också en mapp! Blev även kär i ett hus i Byske. Om ett år har jag förhoppningsvis ett välbetalt jobb, då ska jag spara vart enda litet öre till ett vackert hem. Gärna med en vedspis, bastu och punchveranda. Och ett gigantiskt jordgubbsland!
Dyrt hus i Stockholmsskärgård



Hall med vacker tapet i ett hus där det går springa runt, runt, runt och jaga sin egen svans



Kolla in den finfina färgen på väggen, mysiga skafferiet och diskbänk under fönstret. Golvet går dock bort!



Vem vill inte sitta här och äta, med värmen från kakelugnen. Hade det varit mitt hade jag skuttat fram av lycka!



Det enda som saknas är sånna där fancy elementskydd och en söt tant i gungstolen.




Aldrig sett på maken till stor soffa, ville bara dela med mig, inte ha själv.



Om vi bortser de närmare hundra spottarna så vill jag ha ett stort vardagsrum med en eldplats.



Varför inte fälla in vitrinskåpet?



Men egentligen vill jag ha en gigantisk spis och en pillrig vedspis till kaffekok och mys!



Kommentarer
Postat av: Suzanne

Det första köket är ju som en dröm! Exakt och precis åt det där håller vill jag renovera vårt när tiden är inne..... <3

2012-03-03 @ 15:54:18
URL: http://suzanne.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0