Förbenade bord och stolar!

Ibland blir jag sådär okontrollerat irriterad. Jag kan helt enkelt inte släppa det. Det bara maler runt som en ond klump i hela kroppen, från hjärnan till magen och tillbaka. Jag hatar det. Idag kom den där arga klumpen på besök igen. Hade lyckats övertala mig själv att städa i minst en timme. Börjar med att torka av fönstret i vardagsrummet. Så långt kom jag. Sedan var dom där. De där dumma, irriterande och mycket frustrerande sprickorna. I stolarna. Igen.
Fyra stolar hade sprickor den här gången. Tidigare hade enbart det vitmålade spruckit, men nu har ekdelarna även börjat spricka. Bordsskivan har dessutom en spricka. Nej, jag blir faktiskt irriterad nu igen. Vi kostade på oss ett ordentligt bord för att slippa sånt här. Vi köpte det för att kunna äta på det i 30 år. Vi köpte det absolut inte för att undersöka hur många gånger en matgrupp kan spricka!
Matgruppen är av modell koster från möbelmästarna köpt på Comfortmöbler här i Umeå. Det må vara vackert, men akta er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men alltså, ni har ju skickat det fram och tillbaka hur många gånger som helst ju. Har ni pratat med dem igen eller? Ni måste ju få lämna tillbaka eller nåt.

2012-01-23 @ 07:26:23
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0