En pizzatragedi

Dagen idag började bra, men höll på att få ett fatalt utfall. Det var nämligen så att vi köpte pizza till middag, inte från en pizzeria för de är sällan goda, utan från affärn. Stenugnsbakad Mozzarella är min favorit! Efter ett ivrigt och hungrigt väntande bär Fredrik två tallrikar med pizzor och ett paket mjölk till soffbordet (ja vi äter alltid framför TVn). Dock var tallrikarna extra hala idag. Min älskade, varma pizza åkte nämligen med fart ner på golvet. Visst, fem-sekundersregeln finns ju så inga problem. Om det inte vore för att osten och all fyllning landat neråt. Efter en halv sekund i chock inser jag att det är just min pizza..
Behöver jag säga mer?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh nej:(

2012-01-10 @ 17:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0