All kärlek är bra kärlek

Idag är det alla hjärtans dag. Dagen då kärleken ska kommersialiseras, som så mycket annat. Men, det här ska inte blir ett inlägg om det utan om personer jag tycker om helt enkelt.

Fredrik - för att han vågar sova bredvid mig varje natt och vakna bredvid mig varje morgon.
Mamma - för att hon är min idol
Lillebror - för att han är den enda jag kan gå från att vara arg, beskviken och jätteglad på inom tio sekunder.
Storebror - för att vi teamar upp mot pappas knäppa argumentationer.
Pappa - för att han alltid ställer upp.
Farmor - för hon står ut trots ett hårt liv.
Jag vill börja nämna vänner, men jag är rädd att det kommer sluta i att jag glömmer någon. Så på förhand, om jag glömt dig (har trots inte så många bloggläsare att det borde vara en risk) så tycker jag om dig med! (utan inbördes ordning)
Anna - hon sprider kärlek, hon är förstående och hon bakar goda kakor (vad mer kan en begära?)
Emma - för hennes goda TV-seriesmak, IKSU-pepp och bitvis den mysiga filten hon har i sin soffa.
Manne - för att han är så fånig och klok.
Elsa - för att hon är så jävla tuff och har så bra värderingar, och bra brädspel
Hanna - för hon kan kanske allt om hundar och går att prata med om ingenting läänge.
Suzanne - för hon insisterade på att Fredrik var en fin kille.
Anders - för att han bär cowboyhatt.
Lotta - för att hon är så motiverande med allt sitt tränande, så snäll, så bäst, ja, näst efter mamma är hon nog min idol.
Johanna - för att hon är så engagerad och inspirerande och har bra musiksmak.
Lovisa - för att hon älskar min blogg och alla de tusen små sakerna som gör att hon varit min vän sedan dagis.
Linn - för att hon är genomgod.
Sara - för hennes vackra leende!
Malin - för att jag kan ringa henne när som hellst och alltid få ett glatt hej på göteborgska som svar.
Sist, men inte minst Elisabeth - för att du får mig att skratta.
Hoppsan, jag som inte trodde att jag hade så många goda vänner. Nu känner jag mig mycket gladare över livet. Tänk så många jag tycker om! Haha, nu ska vi äta efterrätt nummer två sedan soova!

Kommentarer
Postat av: Sofia

och kärlek till dig för att du är så himla fin och klok och glad och rolig och stod ut med mig hela gymnasiet och för att du är så engagerad i en massa bra saker och bara för att du är så himla bäst :) kram

2012-02-17 @ 19:41:14
URL: http://www.mynameissophiaa.blogspot.com
Postat av: Linn

Och för att du är trevlig och duktig på att höra av dig!

2012-02-17 @ 23:00:28
URL: http://[email protected]
Postat av: sara

och för att du är så filosofisk, rolig, glad och finurlig! Håller även med föregående talare :D

2012-02-22 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0