Kanske blir det till slut för mycket?

Jag har en del saker för mig. Ibland känner jag mig stressad, ibland helt lugn. Idag har varit en rätt dålig dag, igår var jag aspepp (kanske för att jag blev bjuden på en kopp varmchoklad av goda vänner). Känner att jag måste skriva en lista på måsten jag har framför mig. Bara för att få perspektiv. För även om de flesta är roliga måsten, så är de ändå måsten. I vart fall som det känns.
 
- Sköta om och uppfostra Selma
- Sammankallande i GS Umeå
- Kårhusstiftelsen
- Kårfullmäktige
- Sticka klart julklappar
- Skriva klart uppsatsen
- Jobba
- Sköta hemmet 
- Ordna det julmysigt (är nästan klart med allt sånt, bara en massa pepparkakshjärtan till fönstret kvar).
- Planera Feministiskt forum i Umeå, tillsammans med en hög härliga människor.
- Läsa Välfärd utan tillväxt till en bokcirkel.
 
Känns som jag borde prioritera Selma och uppsatsen, men det går ju inte. Jag har svårt att inte ha en massa bollar i luften, som det så fint heter. Tur att det inte är verkliga bollar, för mitt bollsinne är ju helt åt fanders! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0