Prutt!

Idag är jag fruktansvärt uttråkad. Sådär så att jag har suttit i fotöljen en stund och stirrat in i väggen. Sitter i karantän efter en smärre släng av magsjuka. Väldigt, väldigt otimat att bli sjuk när jag har tusen saker att fixa och en klädbytardag att ordna med, men inte mycket att göra åt. Det enda jag kan göra är att bitterstirra lite i väggen. Visst, jag skulle kunna städa eller diska, men risken är nog att jag enbart blir ännu bittrare i så fall.
Har i vart fall gått ut en snabbis idag. Till Coop, köpte mig senaste nummret av VK för 20 kr (ett rån jag vet) för att se hur artikeln om klädytardagen blev. Bilderna ser ungefär lika arrangerade ut som de kändes att ta. Texten är bra. Ungefär allt svammel jag sa på 10 minuter fick journalisten ihop till några fina pratminus.

Kommentarer
Postat av: Ananas

Himla bra initiativ tycker jag, mera sånt!

2012-04-22 @ 11:44:16
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Sofia

hurra!! för att du är lokalkändis! inte för magsjukan förstås... krya på dig :) kram

2012-04-22 @ 13:02:14
URL: http://www.mynameissophiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0