Hemavan/Tärnaby i bilder

Efter att ha kört i vad som kändes tusen mil tog Fredrik över strax efter Lycksele.
Väl framme byter vi snabbt om till underställ och jag passar på att äta lite Karl-Alfredspenat. Dock får spenaten mig mest att göra grimaser tydligen.
Och Fredrik vill inte vara sämre han!
Ute i backen är det snö
Det bjöds på en till större delen blå himmel den dagen.
Solen var i våra ögon!
Fredrik fick sig gomaten
Och det fick jag med, fast det här är från dag två. Vi glömde kameran hemma då. Jag som åkte sittlift för första gången och var livrädd. Fredrik var vänlig nog att spela in med mobilen istället...
Behöver jag säga att vi var mkt blöta efter en förmiddag av regn?
Uppe bland molnen snöade det istället och var väldigt, väldigt vitt
Jag lyckades få snö på huvudet på något vänster (ABSOOOLUT inte trillat)
Sedan var jag snäppet mer blöt. Tro det eller ej, men det var faktiskt Fredrik som blev mest less och ville åka hem den dagen trots att han såg ut såhär:
Dagen vi skulle hem var det självklart jättefint väder och lite kallare.
Även om resan bjöd på lite väl mkt slask, så är jag väldigt nöjd. Åka bräda är verkligen något jag älskar av hela mitt hjärta! Ska nog spara ihop till en Alpresa framöver!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så rackarns mysigt!

2012-04-04 @ 09:44:58
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0