Gofikasuget!

Har de senaste veckorna varit sjukt sugen på gofika mest hela tiden. Vet inte riktit vad som hänt med mig men mitt gofika sug är på topp. Är inte ett generellt sockersug, för glass känns inte som ett alternativ. Det är snarare krämbullar, butterkaka eller munkar som jag vill få i mig. Och det gärna konstant varje timma eller så! Spännande nog har mitt chipssug minskat. Vet inte om det kan finnas någon egentlig förklaring till mitt beteende. Det enda jag vet är att jag nog aldrig kommer kunna leva lika nyttigt som jag borde! Gottegris kommer jag nog alltid att vara!
Idag ska jag skriva klart en uppgift som känns jättelätt. En semiotisk analys av en rätt sexistisk reklambild. Ordbajseriet kan börja! Sedan ordna ett stycke om metoden inför uppsatsPMet. Inte direkt världens jobbigaste pluggdag, men oooo vad jag behöver gofika för att klara av den!
Kan någon baka det här åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0