Utbildningshelg

Den här helgen anordnar Miljöpartiet Umeå utbildning två dagar i rad. Tjiho säger jag, som har så fruktansvärt mycket kvar att lära. Tjihoo säger MP som dessutom vill lära mig en massa. Igår utbildade vi oss lite i retorik. Var lärorikt. Känns som att man skulle kunna ha en studiecirkel i det. Personligen tycker jag att jag kan skriva helt okej tal, men sedan när det ska genomföras. Då blir det lite hejsanhoppsan för det mesta.

Idag ska vi lära oss mer om politisk strategi, något som icke-strategen Jessica borde lära sig mer av. Kalaskul helg helt enkelt! Imorgon börjar skolan, skönt att få igång hjärnan lite till det! Vet inte om jag är taggad eller inte på utbildningen. Vad tusan vill jag bli när jag blir stor?! Nu måste jag springa till bussen!

Kommentarer
Postat av: DepparN

Huuuuuuuuur ska det gå för oss jessica? Vad har vi gett oss in på?

2011-09-04 @ 18:49:45
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0