Jag har sagt det förr..

Och jag säger det igen. Det där med att lyssna på sin kropp är viktigt. Dock tråkigt. Idag blev jag less på att sitta still. Startade Xboxet och Dance Central. Dansade lite, kände direkt av halsen. Så nu går jag runt, som ett fån med en filt som halsduk (man tager vad man orkar). Försöker förjäves städa lite, i förhoppning om att jag är en person som har städat hemma. Börjat inse att jag inte lärt mig det där med att kasta och plocka undan saker på direkten. Jag är mer en sparare när det kommer till sånt. Typ som den där flärpen som blir över när ett mjölkpaket öppnas. Trots att jag gör det på diskbänken, precis ovan källsorteringen så lägger jag den på diskbänken. Sedan, någon timma/dag (förhoppningsvis inte vecka) senare kastar jag den. Om inte Fredrik hunnit före. Tur för mig att han inte är en sån som måste ha det tiptop hemma hela tiden. Men visst blir jag less på att jag bor med mig själv ibland. För, vem tusan vill bo med en som dräller prylar över allt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0