Har jag något vettigt att säga, måntro?

Jag undrar om man i en avlägsen framtid kommer tro att måntro är en slags religion. Att man tror på månen, så att säga! Ungefär där är jag idag. Jag vill dra ordvitsar, jag vill klaga på min förkylning. Jag vill helt enkelt ta fram mina störande sidor (om du nu inte gillar ordvistar och klagomål förstås) Jag borde gå och lägga mig, men jag har fastnat totalt på en skoluppgift. Den är egentligen klar, behöver bara förkorta den lite imorgon, korrekturläsa å så. Skulle bara slängt ihop litteraturlistan på slutet, men fastnat helt och hållet. Twittarar, facebookar och försöker hålla mig uppdaterad i dom sociala medierna. Egentligen vill jag bara stänga av internet. Sitta och sticka, lyssna på musik. Dricka te och kramas.

Pappa tycker jag ska bli politiker, vad tycker ni? Personligen tänker jag hur ska jag då kunna förändra världen? Föresten har jag inte ens ställt bort kaffekannan sen klockan tre. Två meter till köket är tydligen långt. Vem vill ha en politiker som inte ens ställer bort sin kaffekanna i tid? Sedär ja, förtroendekris innan jag ens fick förtroendet. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0