80 nya kamrater!!

Jag hade tänkt mig att vi är typ 30, kanske 40 personer i klassen, men vi är 80, varav 20 läser den som fristånde. Resten läser programmen (är två stycken med olika inrikting men vi läsa 2 första terminerna tillsammans)

Vad har jag gett mig in i? Känner mig som en veteran på en A-kurs igen. Är sådär kaxig och ifrågasätter(åtminstone på insidan). En extrafadder till nollorna. Jag känner mig åtminstone 0,5, inte nolla. Men, så har jag ju storhetsvansinne också.

Första uppgiften är att intervjua en person. Jag fick en trevlig 92a från Bollnäs. Nu ska jag lyckas skriva ihop något. Jag har inte gjort något liknande sedan gymnasiet, så känner skrivkrampen komma! Har öppnat word och skrivit "personporträtt" rubrik. Sedan tog det stopp. Ångest, ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0