Lugnet har infunnit sig

Kursen jag läser nu är rätt seg. Händer inte så mycket alls. Men det gör ingenting för mig. Har hunnit med allt annat som jag borde hinna med. Okej, inte allt, men en hel del. Igår gick jag och Fredrik en sväng på stan. Vi besökte exakt tre butiker: Stadium, Village och Åhléns. Väldigt lagom. Jag införskaffade något jag velat ha i flera år, en riktigt varm jacka. De jackor jag använt vintertid de senaste åren har mer varit höstjackor än vinterjackor. Så nu frysvägar jag helt enkelt i vinter!

Det är något med hösten som gör mig lugn. Jag vill bara mysa. Kliva upp lite senare än vanligt, ta på mig morgonrocken och dricka te. Mysa runt i lägenheten helt bekymmerslöst. Kanske gå en promenad. Lediga dagar på hösten är helt underbara!

Idag tänker jag baka bröd, vilket har jag inte bestämt mig för ännu, sen har vi tvättid i eftermiddag. Däremellan tänkte jag myyyyyyysa. Drömma om snö och snowboard. Och mysa såklart!


(Om ni inte förstått det så tänker jag mysa mysa mysa mysa mysa mysa!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0