Höstmys

Ikväll har jag haft höstmys med Linn och Ragna. Jag bjöd på nybakat morotsbröd och Linn hade med sig en riktigt saftig sockerkaka som vi mumsade på. Det var mysigt. Precis som en höstdag ska vara. Vi pratade, vi drack te, vi spelade spel bland tända ljus. Kvällar som denna, då jag slipper ha näsan långt ner i kurslitteraturen eller ha ångest över ett grupparbete eller en inlämningsuppgift, får mig att gilla hösten. Hösten känns som en lång, lång väntan på snö och vinter. Efter jul och riktigt mys. Hösten är långt ifrån min favoritårstid. Men den här hösten verkar bjuda på något extra, något den inte bjudit på förut. Jag känner mig lugn och mysig inombords. Jag känner mig taggad på livet. Jag har så mycket kul för mig så det är inte klokt. Varje dag känns som ett äventyr, i miniformat.

Jag tänker suga ur allt mys den här hösten har att bjuda på, bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: A

Ikväll blir det ännu mysigare! Sexiga drinkar ftw

2011-10-15 @ 09:59:00
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Linn

2011-10-15 @ 22:55:06
Postat av: Linn

Tack så mycket för i onsdags, det var trevligt! Brödet du bakat var riktigt gott :)

2011-10-15 @ 22:57:13
URL: http://linniengland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0