Höstarg

Jag har kännt mig allmänt arg och irriterad den senaste tiden. På helt onödiga saker dessutom. Vet inte vad som blivit av mig, men lite tonårigs arg är jag. Kanske är det höstdeppen som slagit fel, blivit höstarg istället. Jag vill brusa upp för minsta lilla. Om bussen är sen, om jag är sen, om internet går segt. Jag som brukar ta allt med en klackspark. Så, om jag är lite otrevligare än vanligt: Det är inte du, det är jag det är fel på.

Ville bara få det sagt!

Har någon förhoppning (ta i trä) att genom att skriva det här bloginlägget låta irritationen följa med ut på cybernätetm, bort från mig och mitt vanliga glada jag.

Annars då, när jag inte surar för fullt. Då leker jag med InDesign. Det är roligt. Jag har alltid gillat layout. När jag var liten gjorde jag en hel massa grejer i Publisher. Bland annat diplom till mig själv. Ja, lite självgod har jag nog alltid varit.

Ska mysa med Manne ikväll och styra upp lite grejer med Gröna Studenter. Har jag skrivit att jag är spåkrör för Gröna Studenter Umeå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0