Varning för skryt!

Nu tänker jag vara osvensk, men det är bara för att jag tror talessättet "Delad glädje är dubbel gläde" är starkare än jantelagen. Så ni som mår dåligt av att det går bra för andra, ni får ta ert pick o pack å gå för här ska det skryyyyyyyytas nå så jävulusiskt!

Igår satt jag och läste min mail, lite sådär som vanligt. Hade fått ett mail med rubriken "Goda Studieresultat" och tänkte här kommer statistik på hur många som gick godkänt på tentan typ. Men icket, det var bara ett mail med en hög med beröm åt mig! :D Bara för jag lyckats få VG på alla tre tentor och det gillades av min lärare. Tjiho, jag är bäst! Vilken mysig lärare vi har, som skickar ut sånt dessutom. Jag är lite smygglad sådär. Så färdig skrytit!




Kommentarer
Postat av: lovisa

det är helt rätt, screw jantelagen! och bra jobbat!!

2011-11-03 @ 18:07:18
Postat av: Sofia

shit, bra gjort! så himla duktig du är! :D håller med lovisa, jantelagen är strunt ;)

2011-11-05 @ 16:12:11
URL: http://www.mynameissophiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0