Då jag nyss uppdaterade facebook...

och känner att en status per dag räcker, får jag väl lov att blogga istället. Någonslags fördelning av ens uttalanden i sociala medier för det väl ändå lov att vara! Det jag vill berätta för världen är att jag fyllt en 29 cm (i diameters) traktörspanna med köttfärssås! Alltså, en såndär stekpanna med hög kant, tio cm eller så. Jag känner mig duktig! Okej, har väl några millimeter kvar till kanten och det kommer koka bort en hel del. Men ni som kan, kan ju försöka räkna ut exakt hur många liter köttförsås det är. Min spontana gissning är 15 liter!

Snart ska jag ta bussen till bästa Emma och spela Ticket to ride. Ett spel jag hoppas tomten kommer med i år (tillsammans med ett Tropico 4 och tre kilo gravadlax). Ha, där fick ni min önskelista! Hint, hint! Lite dyra presenter för mina bloggläsare, men ni kan ju gå ihop!!!!!!!! hint hint. Eller så kan ni ge mig sällskap och hemmagjorda cupcakes med såndär god topping. Eller så ger ni mig ingenting.... I vart fall kan jag säga att jag har rätt många bra idéer om vad jag ska köpa till Fredrik iår. Han ska skämmas bort nåsåjävulisiskt!

Som ni märker är jag lite speedad idag, mer osammanhängande än vanligt och lite väl ostrukturerad. Så blir det när jag är övertrött och försöker kompensera det med kaffe. Jag blir speedad till tusen tills jag går in i en vägg och somnar där jag står/sitter/springer/går osv.

Kommentarer
Postat av: sara

På nått sätt framgick det i texten att du var speedad när du skev inlägget! haha fick det intrycket innan jag läste att du också var det ;D

2011-11-10 @ 19:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0