Som sagt, jag är numera kändis här i stan!

Tänka sig att jag får vara med i tidningen mest hela tiden numera. Lite spännande, fast mest så känner jag mig töntig. Gröna Studenter och jag vi är som lite mediekåta tydligen. I vart fall så ringde VF med frågor om Klädbytardagen vi ska ha på Campus nästa fredag. Förhoppningsvis står bara bra saker i tidning och kanske lockar det lite folk dessutom!

Men visst, man blir alltid tagen lite sådär på sängkanten när de ringer. Inte speciellt många, smarta meningar utan snarare bara en massa flum. Snart kanske även jag är mediatränad? Haha! Hur som, lite gratis reklam är ju aldrig helt fel. Roligt vore det ju om även VK skev något om det (hint,hint Emma). Den har ju betydligt fler läsare! Och finns dessutom gratis på Campus.

Idag är det C-upsats för hela slanten, klockan 16 är sista inlämningen inför den riktiga inlämningen. En sista chans att få stöd från sin handledare. Jag önskar att jag hade skrivit klar till nu. Men, har i vart fall kommit två tredjedelar textmässigt i vart fall. 20 sidor text, vara 10 kvar att skriva! Men det ska nog gå. Tror inte det är halshuggning om jag missar det och bara har 29, eller vad vet jag?


Kommentarer
Postat av: sara

Pepp, pepp! You Can Do It!

2011-05-05 @ 21:19:02
URL: http://smorgasvadgott.blogg.se/
Postat av: A

Peppipeppipepp! Och klart de vill ha dig i tidningen, du som är så söt på alla hörn. Puss

2011-05-08 @ 21:20:52
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Sofia

grattis till mandaten! :D och vad coolt att du är med i tidningen! jag skulle bli supernervös om vf ringde mig :S

2011-05-09 @ 21:15:00
URL: http://www.mynameissophiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0