Precis som väntat...

Precis som väntat så bloggar jag betydligt mindre nu när uppsatsen lämnats in. Det kanske inte är så konstigt egentligen. Jag sitter inte längre vid datorn alla vakna timmar, så det faller sig inte lika naturligt längre. Så, jag ville mest bara säga att jag lever, men är väldigt trött och tror att jag håller på att bli förkyld. Åtminstone säger min hals det. Jag sitter för tillfället nere i magasinet på UB, med en termos te och läser tidingen från 89. Jobbet har blivit en aning försummat under uppsatsens slutfas, därför försöker jag ta i kapp det nu, men som det ser ut nu så kommer jag inte bli klar i tid, men förhoppningsvis  minst 75 %, annars är jag rädd att bossen kommer bli arg på mig....

Nu när jag äntligen har lite fritid så är jag sugen på att göra en massa saker, så här är en lista!

- Äta mjukglass
- Grilla vid nydala
- Grilla i största allmänhet
- Spela frisbeegolf
- Spela tennis
- Spela kubb
- Spela brännboll
- Åka på minisemester
- Festivala
- Gå på TC
- Picknick, gärna sushipicknick
- Bada i havet
- Sola på nydala
- Läsa en skönlitterär bok
- Lära mig spanska
- Cykla runt och kolla på folk

Kan inte komma på något mer, kontentan är i vart fall att jag vill göra somriga och avslappnade saker gärna i gott sällskap! Nu ska jag fortsätta jobba en sväng innan jag ska träffa grabbarna grus! Förhoppningsvis har vi orkat ställa i ordning i lägenheten snart så jag kan bjuda på lite bilder.!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0