Obehagligt!

Tog mig äntligen i kragen och letade upp VF-artikeln om klädbytardagen. Informationen var lite hejsanhoppsan, men sånt som händer när man blir intervjudad av journalister antar jag. För att hitta igen den sökte jag på "Jessica Wikström" på mediearkivet. Och, där kom det upp några diverse artiklar. Men det obehagliga är att en var ett resultat från en luftgevärsskyttetävling i Orsa tidning. Läääskigt! Som ni säkert redan vet var jag en aktiv luftgevärsskytt från mellanstadiet till någon gång under gymnasiet. Och nu finns det ännu en aktiv Jessica Wikström. Visst, jag har inte det vanligaste namnet men samtidigt är luftgevär inte den vanligaste sporten. Så creeepy! Obehagligt! För er som undrar var jag självfallet bättre än henne ! Är fortfarande den bästa skytten med namnet Jessica Wikström.! Dock vettetusan hur bra jag är idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0