Kaos, stress och sol!

Ibland är jag glad att jag skriver C-uppsatsen på våren, ibland negativ. Fördelarna är helt klart att det är lätt att cykla till UB, det är ljust ute så jagnästan glömmer bort att man pluggat i 10 timmar. Nackdelarna däremot, att inte kunna ligga ute och läsa en bok i solen suger musten ur en. Allt jag vill nu är att läsa en pocket liggandes på min picknickfilt i gräset. Inte sitta inne i UB och förarga mig över att det finns så mycket kvar att göra på uppsatsen. Less, less, less är vad jag är!

Imorgon är klädbytardagen! Ska bli riktigt roligt att se hur många som kommer. Så länge arrangemanget går bra blir det nog en klädbytardag per termin. Som sagt, Universitetet ska få en ny färg och den färgen är grön, grön, grön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0