Jag har spring i benen!

Jag har knappt varit ut något de senaste dagarna. Senast var när jag gick till Coop, köpte en massa götta i fredags. Detta har resulterat i att en hel del spring i benen har samlats ihop inom mig. Jag har därför just stått och hoppat jämnfota som en galning i köket och sagt till Fredrik att jag vill slåss. Visst, jag vill inte slåss på riktigt. Bara knuffas lite och krama honom hårt. All energi sitter fast inom mig och jag är bara less less less. Jag försöker förgäves få mig att läsa igenom uppsatsen en sista gång, men motivationen är låg, låg och enbart låg. Är på sida 19 av 44 och har hållit på sedan 1. Om jag bara kunde vända allt spring i benen till att vara koncentration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0