En lyckad klädbytardag-dag!

Klädbytandet gick som smort igår. Det var lite pirrigt innan men mest roligt! Så mycket folk och så mycket positiv feedback! Hur kul som helst! Blir helt klart en till nästa termin och då ska vi banne mig vara i Lindellhallen! Extra trevligt var det att älsklingsEmma ringde och intervjuade mig från VK. Hon är ju faktiskt en sån där proffsig journalist som skriver allt vettigt jag säger istället för allt det flummiga. Här-> HÄR <- här kan ni läsa artikeln. Föreläsningen vi hade var även trevlig, även om det inte kom så mycket folk.. Men visst, kanske inte gjort den bästa marknadsföringen för den.

Nu kommer jag oavkortat använda de resterande 10 dygnen till Cuppsatsen. Den ska bli klar, den ska bli bra och framförallt - jag ska klara mig igenom det utan magsår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0