Vet ni vad jag hatar?

När jag medvetet skjuter upp på saker, bara för att! Liksom, ingen bra anledning. Det får det lov att bli stopp på.
Har inte pluggat en sekund i helgen, så nu sitter jag här med mitt uppsats-PM och ångrar mig bittert.

Idag har i vart fall varit en mycket trevlig dag. Började med kladdkaka till frukost (har jag sagt att jag älskar Fredrik?), årets första springtur med Lovisa, ett besök hos Farfar på axlagården, ett besök i "gamel"mosters stuga, en bit till kladdkaka (visst är Fredrik en ängel som låter mig ta sista biten?), en sushimiddag i Lovisas kollektiv där även Sara från Uppsala spenderade sin afton, ätit popcorn med mexikanssås och nu slutligen lite pluggpngest.

Har även mitt under allt detta fått för mig att jag ska lära mig spela gitarr. Jag är förvånadsvärt bra! Kan nästan spela Hello saferide - th quiz nu! Dock kanske inte riktigt i rätt takt men jag byter ackord som om det vore helt naturligt (skrytvarning).

Nu ska jag komma på vad jag ska skriva min C-uppsats om! Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Du har det bra du Jessica!! Tummen upp för att Fredrik bjuder på kaka=)

2011-03-07 @ 14:46:48
URL: http://suzanne.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0