Shopping

Idag spårade det ur fullkommligt. Som ni kanske vet hade jag klädköpstopp hela 2010. Visst följde det inte slaviskt men det sitter ändå kvar att jag inte ska köpa kläder. Men idag var jag en sväng på stan med Rebecca och brännde ca 900 kr. Helt sjukt! Köpte i vart fall mest bara vettiga saker. Tre jeansleggings, en kjol, en klänning, ett linne och en mascara. Så blev rätt mycket saker för pengarna!

Nu får jag hålla mig från stan i några månader igen! Var i vart fall trevligt att träffa Rebecca. Blir så långt mellan gångerna! Nu ska jag försöka ta tag i min rapport innan Anna och Robert kommer hit och underhåller!

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH, snart måste vi styra drinkväll! Kanske ihelgen när Lotta är här och jag fått lön? Puss

2011-03-21 @ 23:30:42
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0