Nu jäklar anama!

Har vaknat döttstrött de senaste dagarna. Lovisa påstod att det kan bero på ngt med månen, vad vet jag? Idag försöker jag istället övertala mig själv att jag är pigg, altert och att jag ska hinna med jättemycket.

Till exempel tänkte jag börja leka med votewatch.eu infår min C-uppsats. Sammanställa till jag börjar se i kors och hävda att greker är svenskar osv. Förbereda mig inför opponering av medtodrapport, började igår med att läsa igenom rapporterna två gånger. Nu ska jag bara sammanställa alla mina högst inteligenta tankar och hoppas att det ska vara givande för ngn att lyssna på mina. Jaa, jag tänkte typ, hur tänkte du egentligen här? Blir ju som ingen validitet osv. Sen tänkte jag även ta tag i lite tvättvikning, lite tidningsläsning (mitt jobb är sjukt bra!) och krama Fredrik. Han är äntligen klar med alla tentor och det måste helt klart firas med extra många kramar!

På söndag firar vi ett år tillsammans. Egentligen skulle vi åka och kramas i fjällen, men det blev tråkigt nog inställt då stugan var upptagen. Så nu behöver vi förslag på billiga saker vi kan göra här i stan! Mer än att pussa på varandra förstås. Vore ju kul att göra dagen lite extra speciell.


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Grattis till ett år tillsammans=)

2011-03-25 @ 20:45:17
URL: http://suzanne.webblogg.se/
Postat av: Ivarsson

Grattis till er! Och jag röstar på mat. Mat är alltid bästa sättet att fira. Puss

2011-03-27 @ 13:06:25
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0