MEXIKO!

Igår slog jag och Lovisa på stort och hade vår efterlängtade Mexikokväll. Den innefattade mexikansk mat, mexikansk musik och självklart mexikansk tequila! Det var riktigt trevligt. Helt sjukt hur länge vi faktiskt kännt varandra. Sedan dagis. Visst, vi kanske inte alltid umgåtts men sånt går ju i perioder. Tycker i vart fall det är jättebra att hon håller sig i Umeå för tillfället, dock verkar det som att jag kommer förlora henne till Göteborg nästa termin. Inte helt okej tycker jag!

Jag är lite sugen på att lära mig spanska för tillfället. Funderar på att ta en eftermiddagskurs nästa termin! Dock finns det en risk att jag kommer blanda ihop det med franskan, som jag tråkigt nog håller på att tappa. Kanske läser en franska kurs också, får se helt enkelt! Funderat på att läsa Franska A på distans. Finns så man kan läsa 7,5 hp per termin. Nu ska jag städa bort sviterna från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0