Sommarlov!

Äntligen är sommaren här på riktigt! Idag gick opponeringen av stapeln. Linus, som opponerade på min tyckte i största allmänhet att den var bra. Tjiho! Tråkigt är att det är Johan + en okänd som ska betygsätta mig... Jag har kämpat riktigt hårt med uppsatsen och kan inte annat säga än att jag verkligen gjort mitt bästa under omständigheterna. Men samtidigt, jag skulle bli så sjukt besviken om jag fick tillbaka den med ett U. Men, återigen, samtidigt vill jag inte vara alltför kaxig men.. Jag vill ju faktiskt ha ett VG. Denna uppsats är något som kan leda till framtida anställningar. Självklart vill jag då ha bästa möjliga betyg på den. Jag är fast i en ond cirkel av ovisshet. Jag vill veta nu,nunununu! Inte inom 15 arbetsdagar. Fokus får nu istället ligga på att förneka det hela! Om en vecka eller så bör jag läsa igenom den igen för att rätta eventuella stavfel.

Jag är så stolt över mig själv. Jag har överlevt den mest stressande perioden i mitt liv. Jag har inte varit så irriterande att Fredrik vill flytta ifrån mig. Däremot har jag varit en rätt osocial vän, så det tänkte jag ta igen snarast! Så bli inte rädd om jag klämer lite extra på er nästa gång vi ses. Jag tänker bara kompesera för denna vår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jag längtar till sommarlovet, vad är de roligaste du ska göra på sommarlovet? :D

2011-06-05 @ 02:49:07
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0