Sen när håller jag med ngn från Kd?

Ser på fyrans morgonprogram, där en från Kristdemokraternas ungdomsförbund och Centerns ungdomsförbund debatterar om cannabis. Personligen tycker jag det ska hållas olagligt, både att sälja, distrubera, köpa, langa och vara påverkad av (och vad mer man nu kan tänkas göra med cannabis). Det är en drog punkt slut. Klart staten ska sända en tydlig signal om att det är farligt. Det är dessutom en väldigt smutsig industri. Förstår inte ens varför det måste debatteras. Nu ska jag på jobbet och fundera på om jag eventuellt är kristdemokrat!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 03:20:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0