Laddar inför första dagen på sommarjobbet!

Drömde hur mkt som helst i natt, så när alarmet tjöt imorse var jag bara tvuuungen att snooza en gång, för att veta hur det skulle gå med strykbrädan liksom! (helt omotiverad dröm om en stulen strykbräda). Jag är dödstrött. Vill sova. Känns som jag blivit överkörd av en ultrabuss tre gånger i rad. Jag skulle behöva energi! Om en timme ska jag lära mig att koda. Läste instruktionerna igår. Jag blev enbart förvirrad! Huhu, hur ska det här gå? Jag hoppas i vart fall på att Johan inte ska bli sur för att jag inte hunnit klart med insamlingen av artiklar. Det ska jag göra i eftermiddag...

Klockan är åtta och det är arton grader ute, det är galet! Igår brände jag mina axlar. Nu blir det solskyddsfaktor. En sak som irriterar mig på är folk som bränner sig som sedan inte skyddar sig. Oansvarigt osvosv! Men egentligen mest bara smärtsamt! Har även tagit tag i mitt gosaksförbud igen. Börjar känna mig lite väl gottig, så nu blir det en ny era. En era där jag äter blåbär med blåbär utan sockret och gymmar innan jobbet! Här ska pösmagen försvinna. Just nu ser jag mest gravid ut, magen som vällerfram. Lite kondis på det, så kanske jag känner mig som mig själv igen? Kanske morgonprommenader? Ah, här ska det testat träningsformer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0