Hippetihopp!

Förutom att jag irriterar mig på Niveas black and white-reklam för tillfället, så är livet bra. Den är hemsk. Finns en för både män och kvinnor. Visst, vi kanske vill lukta olika (eller?) men varsin reklam, behöver vi verkligen det? Därför tycker jag vi bojkottar dem helt och hållet! Eller ja, min deodorant räcker nog några veckor till, så inte direkt en uppoppring, men alla andra - gör det bara! Köp coops egna eller så, de har väl inte genus med i sina reklamer? Inte vad jag kan komma på i vart fall.

I övermorgon är det midsommar, en av de bästa högtiderna på hela året! (andra favoriter är födelsedagen, fettisdagen, våffeldagen, julafton och nyårsafton) Jag är självfallet taggad på grillat! Kan även meddela att jag köpt typ fem kilo färskpotatis! Endast 1,90 kr/kilot på coop! tjiiho, älska Coop och hata Nivea. Så, jag hade ingenting att säga egentligen idag men ingenting att göra under reklamen. Nu börjar spindelmannen igen!

Kommentarer
Postat av: sara

Å nej, jag har den deodoranten :S och den luktar gott... Men jag ska øvervæga att byta nær den tar slut. Jag har sprayversionen av deodoranten.

2011-06-24 @ 08:49:02
URL: http://smorgasvadgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0