Gillar min kalender!

För den är mest fylld med roliga saker så som häng med härliga vänner och bitvis min älskade sambo. När den inte är fylld med roligheter, fyller jag dagarna med roller coaster tycoon 3, eller RTC3 som de nördiga säger! Idag har jag enbart spelat i 4 timmar. Jag har lite ont i rumpan faktiskt, så ska nog ta en liten paus från datorn nu och diska lite. Borde också städa och packa upp, men jag känner inte för en massa borde, ännu värre med måste. Hör jag måste så stänger hjärnan av! Jag har tagit sommarlov heltenkelt, enda in i disiplinen! Eller visst, jag har den fyra timmar per dag då jag jobbar. Men det är tillräcklgit det! Imorgon blir det häng med anna och emma, fredag lotta (?) och lördag fiiinhäng hos Ivis. Söndagen ska jag spendera med att hjälpa föräldrarna att flytta, inte direkt roligt, men de har hjälpt mig så många gånger förut att det inte är mer än rätt att jag hjälper dem! Men bäst är det nog att spela RTC, flera timmar i sträck!

Sommarlov är det bästa, inte sant?!

Kommentarer
Postat av: A

Hurra hurra hurra för lördag!

2011-06-17 @ 14:28:08
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0