En fredagstorsdag!

Har varit på tårtkalas på finposlin hos fröken Norberg ikväll. Hon fyllde 16 (igen, hur många gånger hon gjort det vet vi dock inte). Fredrik har varit en liten ljud, bild och ljustekniker under tiden och styrt upp så att ljudsystemet är ihopkopplat med blurayspelaren och TVn. Tydligen behöver vi skaffa någon slapp och liten grå låda för att det ska bli perfekt, men jag, som inte är en finkännare, märker mest ingenting! Så nu ska det ätas gosaker! Fredrik har laddat med doktorpepper och godis. Själv har jag vindruvor, chips och nybakt bröd (franskt hasselnötsbröd mumsmums). Visst, Fredrik får också äta av mitt och jag av hans. Fast han köper inte de godaste godisarna (Pez) så han får ha det ifred. Hur som, det är en fredagstorsdag med gosaker och film nu! Tjiiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0