Semester med bästaste Lotta!

Imorgon åker jag på en semester med min bästaste Lotta. Vi flyger (ja, jag är dålig för miljön!) ner till Stockholm imorgon. Sedan blir det strosning på hög nivå, kanske några onödigt inköp, ett dopp i havet för att sedan ta oss vidare till Uppsala. Får se när jag kommer hem, onsdag eller så!

Har även blivit gräsänka idag. Fredrik är i Dorotea och jobbar den närmaste tiden. Hur länge vet han inte riktigt. Jag, som är självtändigheten personifierad kommer bara sakna honom lite i smyg ibland och absolut inte hela tiden! Sådeså! Som den moderna kvinna jag tror mig vara! Mm, extra bra timeing med en stockholmsresa med Lotta, sådär i självständighetens namn! Lotta är för övrigt självständig på riktigt. Tar ingen skit, som Grynet lärt oss, är hennes motto! Hon är sådär superduperbäst helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0