Att jobba hemifrån

Som sagt ska jag jobba 40 timmar i juli. Det är cirka 25 % eller två timmar om dagen. Inte så värst mycket. Då Johan tycker vi är rena rama kodarproffsen får vi dessutom jobba hemifrån. Praktiskt när det inte handlar om spec många timmar per dag. Men, frågan är hur det kommer gå med diciplinen. Idag har det gått sådär. Jobbat cirka 1½ timme än så länge, fast i verkligheten har det gått två timmar, så lite mindre diciplin har jag nog. Blir lätt så när det finns blåbär i frysen och marsansås i kylen. Det är så gott att röra ihop och äta med sked. Mumsfillibaba! Sedan kan man misslyckas med att skriva ett blogginlägg om ingenting också.

Borde egetligen jobba 3-4 timmar om dagen i veckan, för på fredag åker jag till Stockholm med bästaste Sofia-Lotta! Vi kommer även bege oss till Uppsala en sväng. Är borta till på tisdag-onsdag-torsdag nån gång. Det kommer bli kalaskul! Ett tag har det känts som jag ska bli fast i Umeå hela sommaren, men nu blir det en resa tillslut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0