Pluggtips: så pluggar du 75 minuter non-stop

Efter ett års studier vid Umeå Universitet har jag kommit på ett perfekt sätt att läsa trots att man egentligen bara vill slappa. Förena två aktiviteter, en som man associerar med att ta det lugnt. Tidigare har Johanna tipsat mig om att ta ett fotbad. Då blir man ju som fast vid hinken ett tag. Nu har jag utvecklat det hela med att måla naglarna under tiden jag läser. Jag gör det hela väldigt noggrant dessutom, med både underlack, två färglager och överlack. Det tar sin lilla tid. Sedan har jag läst någonstans att det tar ca 30-45 minuter för nagellack att härda och bli riktigt slitstarkt. Allt som allt kan det ta 75 minuter. Perfekt och man har dessutom snygga naglar efteråt. Extra nöjd är jag dessutom då jag hittade ett av mina favoritnagellack för 30 kr på Kicks. Skrikigt rosa får mig alltid på bra humör!

Kommentarer
Postat av: Ivis

Här ska köpas nagellack!!

2011-01-20 @ 15:36:12
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0