Kanske inte alltid så bra...

Igår var jag, inte helt otippat i bygdsiljum igen. Självklart vurpade jag rätt ordentligt. Så nu sitter jag och tycker synd om mig själv. Nacken har låst sig åt båda hållen. Det enda positiva är att axeln har slutat värka. Livet suger och jag vill äta tre påsar chips, se alla bra serier och ligga under täcket hela dagen! Och tänka sig, det är precis vad jag tänker göra minus chipsen, för jag orkar inte gå till ICA. Istället tänker jag äta en massa franskt hasselnötsbröd som jag bakade förra veckan. Och tycka synd om mig själv såklart. Så de så!

Kommentarer
Postat av: sofia

ajajajaj! krya på dig :)

2011-01-25 @ 12:09:47
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0