Jag vill MYYYYYSA!

Idag vill jag bara mysa. Ligga kvar i sängen och eventuellt starta TVn. Bara ha det varmt om mig och låtsas att jag inte har något bättre för mig som t ex plugga och städa. Men har man ett obligatoriskt seminarium så har man. Vore så skönt att få ligga kvar där och filosofera, drömma mig bort och eventuellt komma på en snilleblixt om vad min C-uppsats ska handla om.

Kan även meddela att mina föräldrar är helt knäppa. De har köpt en husvagn som är så stor att de inte kan dra den med sin egen bil. Känns inte som deras mest inteligenta köp, men de verkar väldigt nöjda. Jag tror att de börjar känna sig lite väl rika nu när de bara har lill-Emil kvar i hushållet (eller Storebror Fredrik flyttar om ngn vecka).

Idag firar jag och Sötis-Fredrik 10 månader. Dagen till ära ska vi äta pannkaka. Det är lite vår signaturrätt, om man bortser från våfflor.

Kommentarer
Postat av: Ivis

Jag vill myyyyyyyyyyyyyysa med däj!

2011-01-27 @ 11:34:37
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Pannkakor är gott! Mys är bra. Grattis till 10 månader=)

2011-01-28 @ 10:15:54
URL: http://suzanne.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0