Idag sprider jag beroende!

När jag ska plugga, speciellt när hemtentor/essäer/referat/papers osv ska skrivas så är det extra svårt att få något gjort. Skriver oftast allt på datorn på direkten. Det brukar resultera i en hel del onödigt surfande, men speciellt onödigt dataspelande. Något som de flesta inte vet om mig, det är jag har spelat i princip ALLA spel på towerdefence.net Det är lite av min grej. Gå in och kolla, kanske har de lagt upp ett nytt spel eller varför inte ta en gamal going som bloons?

Seså, gå in där och fastna!

Igår städades julen bort här hemma. Alltid lite sorgligt och förbenat tråkigt. Dock orkade jag inte ta tag i gardinerna. De får lov att hänga kvar någon dag till. Stryka är till för att skjutas på helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0