Höjden av lathet!

Har just kommit på vad höjden av lathet är. Orkar inte gå ner för trappen och hämta datorn så istället surfar jag i mobilen. Tror faktiskt jag aldrig kännt mig latare. Kan tänka mig att gamla tanter tänker: dagens ungdom, om de skulle lyckas läsa den här bloggen. Jag är, som det står underförstått här i menoingen innan i sävar. Fick ett infall igär att jag ville spela lite dance central. Det är ett spel till xbox som man behöver en kinect till för att spela. Kinect är en lliten teknisk pryl med 3 olika sorters kameror som känner av ens kropp som kontroll. Som wii fasr mkt bättre och mer avancerat. I vart fall så har mamma ett jätteroligt dansspel till det. Hur kul som helst helt enkelt! Finns ca 30 låtar med tre olika svårhetsgrader på vardera att skaka loss till. Helt klart svettigt men ack så beroendeframkallande! Ska köpa ett sänt nån gång när jag blir rik! God fortsättnin på er goungar!

Kommentarer
Postat av: Ivis

Hahaha! Simon kom hem och sa att han varit hos Wikström och spelat kinect. Det var alltså hemma hos er? Jag är så himla trög. Vi måste spela dansspel snart, jag kommer ut!

2011-01-09 @ 01:38:06
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0