Blubb!

Har inte gjort så många knop den här helgen efter mitt städfnatt. Kanske använde jag upp all energi, vad vet jag? Vaknade i vart fall på ohyggligt dåligt humör på lördagen med ett huvud som dunkade. Kändes som en riktigt jobbig bakfylla trots att alkoholintaget hölls på noll. Helt obefogat av mitt huvud att göra så, tycker jag personligen. Fick lov att skärpa mig på eftermiddagen, äta en alvedon och åka på kalas hos Hanna som blivit stor kikka. Efter det bar det iväg till Anna och Robert i Kåddis där allt mitt dåliga humör försvann på riktigt och ersattes av en massa trevliga studer.

Igår vet jag helt ärligt inte vad jag gjorde. Det enda vettiga var nog borsta tänderna, duscha och läsa ca 10 sidor. Men det är så söndagar ska vara. Är man inte bakis kan man alltid låtsas att man är det! Har lyckats bli förkyld men det ska förhoppningsvis försvinna lika fort som det kom. Poff kommer det säga sen kan Jessica prata med sin vanliga röst igen, inte den här väldigt sexiga hesa som hela tiden skär sig. Men men, lite målbrott har väl ingen dött av?

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, vad jag också hade velat vara i kåddis med er! :(

krya på dig från förkylningen! kram

2011-01-31 @ 19:04:42
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0