Varnar känsliga läsare!

Jag tror jag börjar eventuellt ha en plan på vad jag ska skriva min Cuppsats om. I vart fall ett hum. Jag har också en idé om vilken arbetsplats jag skulle vilja ha i framtiden och även en plan vad jag ska plugga.

Tänk så mycket som kan lösa sig under en 1,5 timmes lång fikapaus. Så, just i denna stund känns det som att jag har en plan, något jag inte haft på mycket länge. Mest låtit livet ta beslut åt mig, försökt vara sådär spontan som alla tycker man ska vara.

Funderar på att läsa medie och kommunikationsvetenskap till hösten, det är ett kandidatprogram här i Umeå. Min Cuppsats i statsen kommer hanlda lite om kommunikation mellan EU och sveriges befolkning, på något sätt. Inte riktigt bestämt mig hur och vad jag ska skriva om, men jag har ett ämne och det är det viktigaste.

Så, jag känner mig lugn men samtidigt superstressad. Den där uppsatsen som ska in på fredag bara vägrar att skriva klart sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0