Så här glad är man i Kåddis




Tog mig i kragen och överförde bilder från kameran för andra gången det här året och kan återigen konstatera att jag ska sluta ta ego bilder - men såhär ser den normalaste ut på min nya fina kjol tillsammans med min nya fina lila t-shirt:



Blev även lite bortskämd flickvän för ngn dag sedan då snutteplutte-Fredrik köpte en ros. Här är beviset:
(Observera hur harmoniskt jag luktar på den).


Man kan även ta tusen egobilder med sin fina ros och tänka att de ska bli mycket spontana och estetiska. Mest blev de suddiga och inte alls i vinkeln jag tänkt mig. Jag tänker alltid att fota ska vara lätt, men det är sjukt knepigt faktiskt!




Kommentarer
Postat av: Ivis

Väldigt estetisk och snygg tycker jag du blev!

2011-02-08 @ 13:24:15
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0