Investeringar

Igår hälsade jag på hos Hanna. Hon bor i en lägenhet väldigt nära vasaplan som var hur snygg som helst! Kändes lite New York. Hur avis som helst! Efter det tog jag tag i mig själv och gick på jakt efter en ny träningsbh. Min gamla är helt och hållet utsliten. Håller inte alls koll på behagen. BH är bland det värsta som finns att köpa, stå där halvnaken och aldrig riktigt tycka att något bra. Sportbh är ännu värre. Jag vill ha en som sitter åt bra, men samtidigt inte så jag får svårt att andas. Andas är ju fantastiskt bra att kunna göra när man tränar. Sedan måste man göra hopptestet, springtestet. Sitter då inte behagen fast på plats så blir bhn ratad. Kändes som jag gått igenom alla Umeås butiker hela sortiment. Men slutligen hittade jag en jag är nöjd med och kollar prislappen. Jag försöker övertala mig själv att det är en investering. Hur i hela friden kan en bh kosta 400 kr att tillverka? Jag gör en chansning, förhoppningsvis är det någonslags kvalitet i den här så jag kan ha den i minst ett sekel!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja, usch, sportbhar är så dyra! min senaste kostade också 400 kr, köpte den på Twilfit. men den är riktigt bra! och ja, man får de det som en investering! mycket för så lite tyg kan tyckas dock...

2011-02-12 @ 17:15:05
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com
Postat av: The I

Sport-bh är verkligen inte kul alls. Brösten blir som konstigt formade och tittar ut i armhålan och grejer. inte okej.

2011-02-13 @ 00:19:12
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0