Lördagskvällar när dem är som bäst

Ikväll är Fredrik på Nobell middag med sina vänner (inte riktiga, utan de ska låtsas, käka god mat och se på TV-sändningen). Det betyder att jag är helt, helt ensam. Ensam i dess mest positiva mening. Jag gillar nämnligen det. Sitta hemma, pilla navel, kanske se en film eller ta ett bad (ibland båda samtidigt). Visst, ibland är jag sjukt sällskapssjuk och skulle dö av uttråkning om jag var tvungen att vara hemma en lördag själv. Men dagar som denna känns det underbart!
Jag ska hänga upp pepparkakor i fönstret, göra julkort kaaanske diska/städa. Och slå in julklappar så klart.
Annars laddar jag inför att tömma kameran på kort inom den närmaste tiden (inte gjort det sen i somras..)
Ursäkta för tidernas mest innehållslösa blogginlägg. Tentan gick skit för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0